مناسب‌ترین روش طراحی سایت
نوشته شده توسط : علی پور

در متن ذیل معیارهای مهمی را به شما معرفی میکنم که بر روی سرانجام کسب‌و‌شغل اینترنتی شما طراحی سایت در مشهد اثر میگذارد. مفاد ذیل را به اعتنا بخوانید تا بتوانید تصمیم بگیرید کدام طرز برای شما مطلوب‌خیس میباشد.

1-او‌لین معیاری که بایستی به آن اعتنا فرمایید مشاجره امنیت میباشد، امنیت برای یک سایت بسیار اساسی میباشد و در صورتی شما صاحب و مالک یک سایتی، فروشگاه آنلاین گردید و هنگامی وبسایت شما حک خواهد شد، اعتبار شما زخم می‌بیند و ممکن میباشد دیگر نتوانید از جا بلند گردید به همین خیال و خاطر توصیه می کنم بدین میزان بسیار اعتنا فرمائید.

در صورتیکه خاطرتان باشد همین یک‌سری لحظه پیش گفتیم که CMS به دو تیم منحصر به فرد و کد گشوده تقسیم می گردد و اکثر زمان ها عموم فکر‌می‌کنند زیرا چند CMSها کد گشوده می باشد، پس امنیت مقداری دارددر صورتی که‌این اندیشه به طور کاملً خطا میباشد.

به دفعات CMSهای اختصای را دیدم که امنیتی به مراتب تحت‌خیس از CMSهای کد گشوده داشتند، دلیلش هم این بوده CMS منحصربه‌فرد را تعدادی نفر می‌نشینند پباده سازی می‌نمایند در حالی که CMSهای کد گشوده بوسیله هزاران نفر پباده سازی می‌گردد و یوزرها بسیار متعددی داراست.

با اعتقادوباور به شما می‌گویم که CMSهای تعالی مثل ورد پرس، جملا، پرستشاپ و غیره، امنیت نیکی دارا‌هستند ولی به شرطی که طراح وبسایت شما بیاید اصول استاندارد را در طراحی وب سایت رعایت نماید اگرکه طراح شما به اندازه وقت نگذارد و داده ها کافی نداشته باشد ممکن میباشد وبسایت شما خطاها امنیتی پیدا نماید و مبتلا عارضه ها بعدی گردید.

پس در زمینه ی امنیت بدین قضیه توجه فرمایید که به شعار یک گردآوری از طراحان وبسایت گوش ندهید، برخی از طراحان میباشند می گویند CMSهای کد گشوده امنیت پایینی داراست در صورتی‌که که هنگامی می روید CMSاختصاصی خودشان را از حیث امنیتی تحلیل می‌کنید، می بیند که خیلی اشتباهات امنیتی دارااست به صورتی که زمانی حکر بخواهد وب سایت آنان راحک نماید خیلی راحتتر از CMSهای کد گشوده قادر است این شغل را اعمال بدهد.

پس به‌این مورد توجه کنیدف در شرایطی‌که از CMSهای بلندمرتبه و کدباز میخواهید به کار گیری نمائید می بایست اصول امنیتی در ساخت وب سایت شما رعایت گردد ولی در شرایطی‌که از CMS مخصوص می‌خواهید به کارگیری نمائید با اعتنا به‌این که CMS منحصر به فرد مخاطبان مقداری دارااست حکرهای کمتری هم با آن ساختار آشنا میباشند و از این جهت شاید CMS مخصوص یک مزیتی نسبت به CMS کد گشوده داشته باشد.

ولی موضوعی که اصلی میباشد هر CMSی چه کد گشوده چه منحصر به فرد، در حالتی‌که که طراح شما اصول استاندارد را رعایت کرده‌باشد امنیت خیر به شما می دهند و شما می توانید به راحتی از سایتتان به کار گیری نمایید.

2-ترازو بعدی دعوا تجهیزات می باشد، نکته‌ای که شما به عنان یک کارآفرین بایستی به ان اعتنا نمائید این میباشد که عمل شما و اینترنت سای تشما کم کم پرورش می نماید، به تدیج به درامد شما اضافه می‌شود و نیاز دارید که در آینده چند تجهیزات تازه به سایتتان اضافه فرمائید. در حالتی که وبسایت ما به وسیله شخصی ساخته گردد که بعدا حاضر نباشد با شما ادامه‌ی همیاری بدهد، با ایرادات متعددی واکنش خواهید کرد. لذا در گزینش شایسته ترین طریق برای طراحی وب سایت مسلما به دعوا قابل افزایش بودن وبسایت و حدود هزینه ها توجه فرمائید.

اولی فروشگاه آنلاین که خویش اینجانب فعال سازی کردم در مرحله‌ی نخستین یک دکان بسیار معمولی بود که تنها قابلیت و امکان پرداخت آنلاین را داشت البته به ندرت که به درآمد رسیدم و کسب و کارم گسترش پیدا کرد امکان آدرس اینترنتی مارکتینگ را به آن اضافه کردم،

وبسایت را بهینه سازی کردم، قابلیت و امکان ارسال SMS را به وبسایت اضافه کردم، لیست علاقمندی‌ها گذاشتم، پنل کاربری اضافه کردم و خیلی شغل های دیگر.

موضوعی که شما بایستی در آستانه عمل به آن اعتنا فرمایید این میباشد که فعالیت شما مدام یک بیزنس ابتدایی باقی نمی‌ماند و می بایست تارنما شما این پتانسیل را داشته باشد که با سپری شد مجال بتوانید آن را ارتقاء بدهید و تجهیزات تازه به آن اضافه نمایید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: